H
A+ A- [A]
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
06/September/10/ 00:02:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Betalt Banner Reklame

User

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
06/September/10/ 00:02:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Les dette før du registrerer deg er du snill :-)  (Lest 3424 ganger)
Torill
Oldtimer
**
Utlogget Utlogget

« på: 11/April/08/ 21:32:33 »

Da vi startet Chinese Crested Forum - CCsnakk  i 2006 hadde vi i grunnen bare en lov og det var Kardemommeloven.
"Du skal ikke skade andre, være snill og grei og forøvrig kan du gjøre som du vil"
Og den holdt i massevis for forumet var ikke ment som et diskusjonsforum, intensjonen var heller å få til et treffsted for oss med Chinese Crested siden vi er spredt over hele landet.

Denne regelen holdt lenge, men så begynte det gradvis å endre seg etter som det kom flere medlemmer også dem som likte en tøff diskusjon så i vinter så vi i amdinistrasjonen oss nødt til å lage strengere regler Så vi ber dere om å lese reglene våre da vi vil følge en ganske så streng politikk når det gjelder å etterleve dem.
[/b]
Du vil finne at det allerede er noen som har ønsket deg velkommen. Fortsett i den tråden med å skrive bitte litt om deg selv. Etter en presentasjon vil du få tilgang til alle kategorier og underforum  som er hos oss.
Er du oppdretter kan du skrive om oppdrettet ditt i oppdretterforumet.

Reglene våre finner du et uttdrag av under her :-)
Håper du vil bli medlem selv om reglene syntes strenge, Forumet er ok det om du takler en diskusjon.
En trenger jo ikke kaste seg inn i den med liv og lyst :-)
Det er innholdsrikt på mangt og mye når det gjelder rasen Chinese Crested og du kan spørre og grave så mye du lyster. Noen vil alltid svare deg :-)
Og husk dette...ingen spørsmål er dumme.........

Det er også slik dere som registrere derer på forumet får en mail fra Chinese Crested forum - CCsnakk.
I denne mailen er det en link dere må klikke på for å aktivisere medlemsskapet ditt
Om du ikke får en slik mail så se først om den kan ligge i mappen for søppelpost.
Hvis den ikke er der heller så ta kontakt med administrasjon(a)ccsnakk.com (bytt ut (a) med @

Dette fordi vi har hatt en del uønskede elementer her inne slik som spammere, hackere, m.mer og vil prøve å luke ut dem før de kommer inn som medlem og prøver å lage problemer

Videre så vil det alltid bli laget en tråd for dere i Velkommen nye medlemmer :-)/Welcome to our new members :).

Der håper vi at dere presenterer dere.
Om dere velger å ikke presentere dere (trenger ikke skrive så mye, men er kjekt å vite litt om dere, om dere har hund, er på jakt etter hund osv.
Dersom dere velger å ikke presentere dere vil deler av forumet være stengt for dere, helt til den dagen dere ombestemmer dere og skriver en liten presentasjon.

Dette er også for å luke ut en del uønskede elementer.

NB!! Dere med hotmailkonto. Et eller annet sted på vei fra forumet og til deg med hotmailkonto forsvinner teksten i aktiviseringsmailen og/eller den havner i mappen for søppelpost. Om dere får en tom mail så ta kontakt med oss i admistrasjonen (se hvordan lenger ned) og vi skal aktivisere deg manuelt.

Om dere ikke finner ut hvordan dere skal svare på et innlegg så ta kontakt med admin
administrasjon(a)ccsnakk.com
Bytt ut (a) med @
VELKOMMEN INN
« Siste redigering: 07/Oktober/09/ 21:25:43 av Torill » Loggført

Torill Hansen

*Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker, når jeg ikke aner hva jeg    skal si før jeg har sagt det*
Torill
Oldtimer
**
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: 13/Januar/09/ 21:15:01 »

Når du skal skrive din presentasjon så regner jeg nå med at du er i den tråden som ble startet for deg på forumet da du meldte deg inn.

Se bildet (dette er da en annens velkomstråd...din tråd vil inneholde ditt navn

Da klikker du på svar (se pil)

Da får du opp et nytt felt (se bildet) Du skriver i det feltet som du ser det står "skriv her" og når du har skrevet det du vil skrive så trykker du på legg til innlegg
(se pil)

Da skal svaret ditt vises slik som nedenfor (dette er da bare et eksempel), Men det er ikke så vanskelig som det kan virke :-)

Eller det kan tenkes at du kommer tilbake til emne og da vises det slik som på bildet under

Begge deler er riktig :)

Om du overhodet ikke får det til så ta kontakt med admin så skal vi prøve å hjelpe deg.

Se innlegget over for hvordan du kan få kontakt
« Siste redigering: 14/Januar/09/ 11:34:38 av Torill » Loggført

Torill Hansen

*Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker, når jeg ikke aner hva jeg    skal si før jeg har sagt det*
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

ShoutBox

*FetKursivSett inn bildeSett inn sitat
Last 10 Shouts:
05/September/10/ 22:16:24
Er nå inne på photobucket,men hvordan får jeg bildene inn her?
02/September/10/ 17:33:03
Nice!
02/September/10/ 17:29:50
Fikset
02/September/10/ 16:39:23
Ny spammer - Edith Futrell
02/September/10/ 14:20:59
Slapp av og KOS deg med hunden din du! Supert at du skal helseteste hunden din, noe jeg mener alle bør gjøre, men så sant hun virker frisk og rask, er det ikke noe å stresse fælt med på ungjenta di ennå
02/September/10/ 12:29:00
Stressa av all sykdomspraten. Patella Lux sjekkes ved ett års alder, øyelysning ved 18mnd-2 års alder, KCS når som helst og ofte, PRCD- PRA når som helst. Frøya er bare 10 mnd enda, HVORDAN FÅR JEG DET TIL Å GÅ FORTERE???  icon_wink PS: Jada, foreldre testet, men jeg blir helt paranoid og stresser
01/September/10/ 11:51:36
Vent litt. Overkosete, masete, dårlig matlyst og røyter som en gal. Er det løpetid du er i ferd med å få, Frøya? Da må du skynde deg, hvis du vil være med på utstillinga i oktober.
31/August/10/ 22:25:12
har vi også sett mye av.... men ikke at de sørger seg ihjel om eiern drar på jobb...
31/August/10/ 22:23:23
ja, men det er om du sier Liv, slik er det i alle raser, og alle dyreslag.... er båndet sterkt nok så kan de nok sørge hardt ja.. men at det er et normalt problem, det er bare tull.... Det ser man jo på alle omplasseringer og salg av voksne hunder osv... jo at de tar skade av å bytte hjem ofte, det
31/August/10/ 18:30:58
Jeg tror ikke dere skal avfeie dette så arrogant som dere gjør. Det er selvfølgelig store individuelle forskjeller på denne rasen som andre, men at enkelte CC knytter seg utrolig sterkt til sine eiere er vel noe alle vet, og at enkelte både kan og ville lage oppstyr om de blir flyttet fra der de vil
Show 50 latest
TinyPortal v1.0 beta 4 © Bloc